Xiaomi Mi5. Smartfon, który w ostatni w ostatnim czasie budzi wiele emocji. Dlaczego? Otóż ten chiński smartfon nie ustępuje pod żadnym względem nadchodzącym flagowcom. Jego cena jak na smartfon z taką specyfikacją jest wyjątkowo niska, dzięki czemu może okazać się dużym zagrożeniem dla HTC, LG czy Samsunga.

Dzisiaj pojawiła się plotka, jakoby Mi5 miał być dostępny również z Windows 10 Mobile! To nie pierwszy romans Microsoftu z Xiaomi. Od zeszłego roku posiadacze Mi4 mogą wybierać pomiędzy Androidem a systemem Microsoftu. Tablet Mi Pad 2 również otrzymał mobilne okienka.
Nowy flagowiec Xiaomi zostanie pokazany 24 lutego.
Specyfikacja:
Nowy flagowiec chińczyków ma posiadać ekran wielkości 5,2 cala o rozdzielczości Full HD lub QHD. Sercem mi% będzie cztero rdzeniowy Qualcomm Snapdragon 820. Prawdopodobnie pojawi się w dwóch wersjach 3 GB RAM z 32GB pamięci wewnętrznej oraz 4 GB RAM z 64 GB pamięci wewnętrznej. Tylni aparat Mi5 ma posiadać 16 megapikselową matrycę, zaś przednia kamerka ma posiadać matrycę o wielkości 8 megapikseli. Niepewne informacje dotyczą baterii. Część plotek wskazuje na baterię o pojemności 3000 mAh, inne mówią o 3600 mAh. Pewne jest to, że smartfon będzie posiadał dual- SIM. Całość zostanie zamknięta w metalowej obudowie.
Prawdopodobne ceny:
Za wersję z 3 GB RAM przyjdzie nam zapłacić 335 dolarów, z kolei wersja z 4 GB RAM będzie kosztować 395 dolarów.